הזנחה רפואית והתקפי חרדה: FIFTY FIFTY ממשיכות לחשוף את מסכת ההתעללות בATTRAKT

בסדרת פוסטים חדשה, חברות FIFTY FIFTY ממשיכות לחשוף את מסכת ההתעללות בATTRAKT ואת ההזנחה הרפואית שעמן התמודדו.

חברות הקבוצה פתחו את הפוסט בשאלה "כמה עוד נאלץ לסבול על מנת לקבל יחס ראוי?", ופירטו כיצד ATTRAKT הזניחו את בריאותן, התעללו בהן, ודרדרו את מצבן הבריאותי עד כדי צורך בניתוחים וטיפולים בבית החולים.

נאלצנו לסבול על אף שהיינו מתעלפות כי לא יכולנו לוותר על הדם, היזע והדמעות שהזלנו בהופעה על הבמה! אנו מבקשות שתבינו את הכאב שלנו. אנחנו רוצות להיות מוגנות. לכל האזרחים מגיע הזכות כבני אדם להיות מאושרים."

– חברות FIFTY FIFTY

לדבריה של סאנה, היא החלה לסבול מאנורקסיה, בולימיה ונשירת שיער עקב דיאטות הרעב שATTRAKT הכריחו אותן לעבור. בסופו של דבר, היא הפסיקה לקבל את הוסת החודשית שלה, ירדה למשקל של 39 קילו, ונאלצה להתחיל לקחת תרופות כדי להתייצב.

עקב הדיאטה הקשוחה שלי, השיער שלי החל לנשור, וללא תרופות, אני לא יכולה לקבל מחזור. לקח להורמונים שלי שישה חודשים להתייצב, והאנורקסיה והבולמיה שלי היו במצב כל כך גרוע שהגעתי למצב שאני שוקלת רק 39 קילו."

– סאנה מFIFTY FIFTY

סיו מתארת הזנחה דומה. לאחר הופעת הבכורה שלה, היא אובחנה עם הפרעת חרדה וחרדה חברתית, והחלה לסבול מהתקפי חרדה והתעלפה באופן קבוע עקב התקפי אפיליפסיה. על אף מצבה הרפואי, הסוכנות בחרה להתעלם ממצבה במשך חודשים. בין היתר, סיו סבלה מבעיות חריפות בכליות עקב דיאטות הרעב שעברה, אך הסוכנות המשיכה להכריח אותה להיות בדיאטה על אף שהייתה סכנה ממשית לחייה.

בתחילת הופעת הבכורה שלי נאלצתי ללכת לבית חולים אוניברסיטאי בגלל בעיות בבטן ואמרו לי שאם אני לא רוצה שהכליות שלי יעברו דיאליזה אז אני חייבת להתחיל לאכול בריא, אבל הסוכנות התעקשה שאשאר בדיאטה. הסוכנות טענה שהבריאות שלנו נמצאת במקום הראשון, אבל הפכו לצבועים ברגע שעלינו כמה גרמים."

– סיו מFIFTY FIFTY

אראן מתארת הזנחה חריפה גם היא, לאחר שנאלצה להסיר את כיס המרה שלה. על אף שהמצב של כיס המרה שלה היה מסכן חיים ועשוי להפוך לסרטני, הסוכנות התעקשה שלא לאפשר לאראן לעבור את הניתוח. כך, היא המשיכה להופיע במשך חודשים כשהיא נמצאת במצב מסכן חיים שלא מאפשר לה לתפקד כראוי או לאכול. גם לאחר הניתוח, הסוכנות ניסתה להכריח אותה לחזור לפעילות כעבור שבוע בלבד על אף שלא הייתה מסוגלת לחזור להופיע עקב תופעות הלוואי שחוותה.

אחרי שהגשנו את התביעה, אנשים שמעולם לא פגשתי היו מגיעים אליי הביתה ודופקים בקול ומחכים שעות, ואומרים שהם רוצים לדבר, מה שהפחיד אותי. לאחר מכן, עברתי תקופה קשה שבמהלכה לא יכולתי אפילו להסתכל על המשפחה שלי."

– אראן מFIFTY FIFTY

המאבק המשפטי של FIFTY FIFTY עדיין נמשך בימים אלה. עם זאת, נראה שכעת מדובר במאבק על אהדת הציבור שהפנה את גבו אליהן.

מחשבה אחת על “הזנחה רפואית והתקפי חרדה: FIFTY FIFTY ממשיכות לחשוף את מסכת ההתעללות בATTRAKT

  1. סאנה מFIFTY FIFTY רציתי להגיד קודם כל תהייה חזקה ותהיא כמו שאת ואל תתני לאף אחד להחליט לך על מראה הגוף הבריאות יותר חשובה ואני חושבת שאת ממש יפה והכי מושלמת ויש לך גוף מהמם ואני ממש מעריצה שלך ותשמרי על עצמך

    אהבתי

כתיבת תגובה